Thursday, 24 May 2012

betrayed



hi you all...
hari ni miss A nak cerita sikit pasal "PENGKHIANATAN"..wah radikal giler miss A punye entry hari ni..yup..sebab terasa dikhianati lak oleh seseorang.."ala rilek la miss A bkn ko sorang je yang kene khianat"..
ah suka hati miss A la...nih entry I..kan...

ok...apa perasaan korang bile korang dapat tau yang bff korang x anggap korang kawan baik pon...just as a friend...korang bukan main la buat tu,buat nih,tapi...dye x pernah appreciate pon..yes..memang macam bagus kan buat perangai macam tu..haah siapa lagi..anak orang lah..kalau anak hantu miss A tak de lah nak  terasa kan..yelah..hantu mana ade hati dan perasaan.

so nak tau apa yang miss A buat,untuk merasakan tiada apa-apa yang berlaku
nih list dye..

  1. tulis dekat fb and twitter apa yang miss A rasa..tapi jgn kaitkan dye sgt
  2. letak gambar miss A with kawan-kawan miss A  kat KMPH..bertapa ceria miss A tanpa dye
  3. offline kat fb bile dye online
  4. x jawab mesej,komen,ym and etc..biar dye rase sakit hati macam miss A
  5. x layan dye untuk seminggu..biar dye fikir balik apa salah dye..
ha..dah abis sume yang di atas baru miss A rasa lega sikit...
ok lah..x nak tulis lebih-lebih..karang terfitnah lak..bkn miss A yang dapat pahala...hm..
bye...

No comments:

Post a Comment